Sıkça Sorulan Sorular

Web sayfanızda bulunan ürünler mağazanızda var mıdır?

Web sayfamızda bulunan ürünlerin tamamı mağazalarımızda olmayabilir, ancak mağazamızdan ilgili ürünü talep ettiğinizde kısa bir süre içerisinde o ürünü mağazamız size temin edebilir. Web sayfamızda beğendiğiniz ürünleri ve daha fazlasını görmek için mutlaka mağazamıza bekleriz.

Ürün değişimi ya da iade işlemleri mümkün mü?

Ölçü seçimi, ürün üzerine yazı yazdırma, renk değiştirme gibi taleplerinizin olmadığı ürünlerde satın aldığınız ürünü size teslim edildiği andan itibaren 14 gün içerisinde mağazamıza gelerek, iade ya da ürün değişimi işlemi yapabilirsiniz. Ancak kişiye özel olarak yukarıda belirttiğimiz değişiklikler yapılan ürünlerde iade ya da değişim mümkün değildir.

Afyonkarahisar dışına ürün gönderimi yapılır mı?

Dünya'nın her yerine ürünlerimizi gönderiyoruz. Türkiye içinde ücretsiz kargo ile yurtdışına ise ücretli kargo seçeneği ile müşterilerimize ürünlerimizi teslim etmekteyiz. Mağazamızda bulunan ürünü aynı gün içinde, tedarik sürecinde olan ürünleri ise en kısa sürede kargoya teslim etmekteyiz.

Mağazanızda bulunan ürünler garantili mi?

Pırlantalı Ürünlerin Garanti Kapsamı

  • Tüm pırlantalı ürünlerin garanti kapsamına girebilmesi için ürünün faturasının ibraz edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde ürün garanti kapsamında olmayacaktır.
  • Değişime uygun ürünün bedeli, değiştirmek istenen ürünün bedelinden düşük ise fark iadesi yapılmaz.
  • Satın alınan ürünler iki yıl süresince, tamir ve bakım garantisi kapsamındadır.
  • Tamir ürüne altın eklemesi yapılacaksa, bu durum müşteriye bildirilir. Müşterinin talimatına göre işlem yapılır.
  • Tamire gelen ürünler, ürün kullanım şartlarını sağlıyorsa, iki defa tamire geldikten sonra, ürün üçüncü defa tamire geldiğinde, ürün yenisiyle değiştirilir.
  • Müşterinin tamire getirdiği ürün, kullanım koşullarının dışında kullanıldığı, saklama koşullarından dolayı veya yanlış kullanım sonucu deforme olduğu, ezildiği, darbe aldığı, herhangi bir kimyasal madde ile temas sonucu hasar gördüğü, merkez ekspertiz tarafından tespit edilirse, ürünler garanti kapsamında değerlendirilmez.

Altın Ürünlerin Garanti Kapsamı

  • Tüm Altın ürünlerin garanti kapsamına girebilmesi için ürünün faturasının ibraz edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde ürün garanti kapsamında yapılmayacaktır.
  • Değişime uygun ürünün bedeli, değiştirmek istenen ürünün bedelinden düşük ise fark iadesi yapılmaz.
  • Ürünlerde kullanılan yarı mamül çelik-deri-silikon-abanoz gibi meteryaller için garanti süresi 1 yıldır. Kullanıcı , ürün kullanım koşullarının dışında kullanıldığı, merkez ekspertiz tarafından tespit edilirse, saklama koşullarından dolayı veya yanlış kullanım sonucu deforme olmuş, ezilmiş, darbe almış, herhangi bir tür kimyasal madde ile temas sonucu hasar görmüş olan ürünler garanti kapsamında değerlendirilmez.
  • Satın alınan ürünler iki yıl süresince, tamir ve bakım garantisi kapsamındadır
  • Tamir ürüne altın eklemesi yapılacaksa, bu durum müşteriye bildirilir. Müşterinin talimatına göre işlem yapılır.
  • Tamire gelen ürünler, ürün kullanım şartlarını sağlıyorsa, iki defa tamire geldikten sonra, ürün üçüncü defa tamire geldiğinde, ürün yenisiyle değiştirilir.
  • Müşterinin tamire getirdiği ürün, ürün kullanım koşullarının dışında kullanıldığı, merkez ekspertiz tarafından tespit edilirse, saklama koşullarından dolayı veya yanlış kullanım sonucu deforme olmuş, ezilmiş, darbe almış, herhangi bir tür kimyasal madde ile temas sonucu hasar görmüş olan ürünler garanti kapsamında değerlendirilmez.
  • Outlet veya özel kampanya şartları ile alınan ürünler iade kapsamı dışındadır.